Animoca Brands Japan otwiera aplikacje na platformę NFT Launchpad

Animoca Brands Japan, filia znanej firmy Animoca Brands, zapowiedziała uruchomienie platformy NFT Launchpad tego lata. Platforma ma na celu wspieranie globalnej ekspansji japońskich twórców treści i własności intelektualnej w obszarze web3, korzystając z rozległego portfolio firmy, obejmującego ponad 400 firm i sieci partnerów z ponad 700 milionami użytkowników na całym świecie.
Animoca Brands Japan, filia znanej firmy Animoca Brands, zapowiedziała uruchomienie platformy NFT Launchpad tego lata. Platforma ma na celu wspieranie globalnej ekspansji japońskich twórców treści i własności intelektualnej w obszarze web3, korzystając z rozległego portfolio firmy, obejmującego ponad 400 firm i sieci partnerów z ponad 700 milionami użytkowników na całym świecie.

Co przyniesie platforma NFT Launchpad?

Nowa platforma oferować będzie pomoc projektom w zakresie strategii sprzedaży i działań marketingowych. Będzie wspierać różnorodne metody płatności, w tym karty kredytowe i różne kryptowaluty, oraz różne metody sprzedaży, takie jak systemy loteryjne i zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Wsparcie obejmie łańcuchy Ethereum i Polygon, z standardem tokena ERC-721.

Twórcy i projekty web3 zainteresowani udziałem mogą składać wnioski poprzez dostępny formularz aplikacyjny od Animoca Brands Japan.

Animoca Brands – lider w branży blockchain

Animoca Brands to renomowany lider w branży blockchain, znany z rozwoju i promocji zdecentralizowanych aplikacji i platform związanych z wirtualnymi dobrami i NFT. Firma, założona w 2014 roku w Hongkongu, zyskała uznanie dzięki współpracy z globalnymi markami i rozbudowie portfela inwestycji w innowacyjne projekty technologiczne. Posiada szerokie portfolio firm, które obejmuje ponad 400 przedsiębiorstw, a jej sieć partnerska rozciąga się na ponad 700 milionów użytkowników na całym świecie, co czyni ją jednym z głównych graczy w przestrzeni web3 i gier blockchain.

 

Autor wpisu